OpenOpen
Miriko

Expert în controlul dăunătorilor @Purina

Miriko

Ce faceți pentru a vă proteja produsele de infestare?

Toate fabricile Purina sunt certificate cu FSCC 22000, care este un standard de siguranță alimentară recunoscut la nivel mondial. În acest context, gestionarea dăunătorilor este în deplină conformitate cu standardele stabilite pentru fabricile de hrană. Din cauza sensibilității produselor noastre (și insectelor le place hrana pentru animale de companie), echipele Purina au dezvoltat un nivel ridicat de expertiză și respectă cele mai înalte standarde în gestionarea dăunătorilor pentru a preveni infestarea produselor noastre.

În plus, pe lângă respectarea celor mai înalte standarde în gestionarea dăunătorilor, avem și alte acțiuni pentru a preveni infestarea produselor noastre:

  • Selectarea ambalajelor
    Ne-am angajat să oferim consumatorilor cea mai bună experiență posibilă cu produsele noastre, în special în casele lor. Cu toate acestea, insectele au tendința să intre în orice pachet. Vrem să ne asigurăm că designul ambalajului și modul în care poate fi folosit sunt perfecte pentru a opri accesul insectelor. Pentru a se asigura de acest lucru, Purina a dezvoltat o modalitate unică de a testa rezistența ambalajelor actuale și de a valida altele noi, prin evaluarea modului în care insectele vii le-ar putea contamina.
     
  • Colaborarea cu experți externi
    Purina este un expert recunoscut în acest domeniu – atât intern, cât și extern – dar trebuie să continuăm să conducem, prin creșterea cunoștințelor și prin colaborarea cu lideri de opinie pentru a modela viitorul gestionării dăunătorilor din hrana pentru animale de companie. în acest context, lucrăm cu Universitatea din Milano pentru a valida cele mai bune ambalaje rezistente la insecte și noi modalități de urmărire/prevenire a riscurilor de infestare.
     
  • Colaborarea cu comercianții
    Peste 80% din reclamațiile pe care le primim de la consumatorii noștri sunt legate de practici departe de a fi optime la depozitele comercianților sau chiar a punctelor de vânzare. Pentru a ne ajuta partenerii, Purina oferă materiale de pregătire și îndrumare simple, pe care le pot folosi pentru a-și dezvolta capacitatea în propriile rețete. De exemplu, am dezvoltat câteva materiale simple pe care departamentul nostru de vânzări le poate împărți cu comercianții. Pe lângă toate astea, de fiecare dată când ne întâlnim cu echipele noastre locale, ne asigurăm că le învățăm despre modul în care infestarea poate influența experiența consumatorilor noștri.